Çocuk Resminde Karakter Analizi
Görsel Sanatlar Eğitiminin belki de hiç bilinmeyen yönü öğrenci resimlerini yorumlayabilmektir. "Hangi çizgi ne anlama geliyor?"
"Süreç içerisinde öğrencinin çizimlerinde ne gibi bir değişiklik oldu?"
"Öğrencinin yaptığı her çizimi doğru yorumlayabilir miyiz?"
Sorularına eğitim sistemine göre yanıt bulmak elbette mümkün. Öğrencinin arkadaşları ile iletişimi, sınıf içerisindeki davranışı, derse katılımı ve okul dışında geçirdiği süreç; resim çalışmaları için yapılan yorumu desteklemeli. İnanıyorum ki gerçek bir analiz grup işbirliği içerisinde olabilir. Özellikle küçük yaştaki öğrencilerimin kendini iyi bir şekilde ifade ettiği görsel çalışmalarını velilerimin desteği ile sağlıklı bir gelecek için yorumluyorum.
Youtube / Yeteneklerimizi Keşfediyoruz "_"
Youtube / 2016 - 2017 Görsel Sanatlar dersi oryantasyon ~ Dostlar Koleji
Youtube / Sosyal Sorumluluk etkinliğimiz ~ Dostlar Eğitim Kurumları
Sosyal Sorumluluk etkinliğimiz ~ Dostlar Eğitim Kurumları
~
2013 / Yağlıboya ve heykel kulübü
"Sanatçılardan farkımız:
"Öğrencilerin gölgesinde geçen her an
çok daha renkli bir dünya için
tarif edilemez bir ilham kaynağı.
Güzel, masum ve eğlenceli."
~
~
KİŞİSEL SERGİLER
Sergi hazırlamanın verdiği heyecanla her çalışmamızda daha detaylı ve daha farklı yöntemler deniyoruz.
Yeteneğin ve hayal gücünün boyut kazandığı çalışmalarımızı birlikte değerlendiriyoruz.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Vietnam ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~
2010-2012 Vietnam / Ho Chi Minh city
The art works from our students' skilled hands appeal to our aesthetic values. We’ve worked on flowers, portraits and Asian portrait by using watercolor technique this term. How are the colors formed? With which mixture of colors can we make different colors? How can we add volume on colors? We learned the answers of these questions in a funny way. When we paint, we are happy, because with every brush stroke, we explore our capabilities. Fine Arts students work for a more colorful life…
Vietnam / Fine Arts Clup & Visual Arts
Vietnam / Fine Arts Clup & Visual Arts
~
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.